ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Promovare la Voicu & Asociații: Marta Popa devine Deputy Managing Partner

04 Martie 2024   |   BizLawyer

Voicu & Asociații își consolidează echipa de conducere prin promovarea Martei Popa în poziția de Deputy Managing Partner.

 
 
Ca o recunoaștere a contribuției sale în cadrul firmei, începând cu data de 01 martie 2024, Marta Popa a fost promovată la poziția de Deputy Managing Partner. Ea este unul dintre membrii echipei cu care Voicu & Filipescu a pornit la drum, la lansarea societății în anul 2001, fiind numită partener si membru al managing board în anul 2006.

Portofoliul ei de practică cuprinde domenii variate precum consultanță corporativă, fuziuni și achiziții, finanțare de proiecte, protecția datelor cu caracter personal și dreptul muncii, dar și achiziții publice în sectoare precum energie și sănătate. A fost implicată în unele dintre cele mai importante investigații juridice și tranzacții din România, dobândind astfel expertiză deosebită în efectuarea de analize extinse asupra companiilor și redactarea rapoartelor de due diligence, consilierea unor clienți străini importanți sau a statului român în timpul achizițiilor private sau a vânzărilor de participații deținute de stat în companii românești.


De asemenea, Marta Popa are o experiență de peste 20 de ani în asistarea unor companii de top la nivel mondial în domeniul consultanței de management si serviciilor IT, oferind consultanță cu privire la contracte complexe de outsourcing, structuri specifice de lucru pentru angajați, protecția datelor și confidențialitate. A publicat o serie de articole în reviste și ghiduri de specialitate, internaționale și românești.

„Este un sens firesc de evolutie și recunoaștere pentru Marta care a dovedit de la începutul firmei competență profesională, loialitate și echilibru în dezvoltarea armonioasă a propriei practici profesionale, dar și a firmei ca întreg. Am certitudinea ca viitorul va confirma acest vot de încredere acordat Martei în noua poziție onorifică de Deputy Managing Partner din cadrul Voicu & Asociații”, a declarat Daniel Voicu, Managing Partner în cadrul firmei.

“Sunt încantată să preiau poziția de Deputy Managing Partner, rezultat al unei evoluții naturale și al nui efort susținut, alături de fondatorii firmei, către ceea ce este azi Voicu & Asociații - o echipă partenerială puternică, ce se potențează și susține reciproc dar și colegi dedicați, pasionați de avocatura de business și de excelența serviciului profesional către clienți. Acestea au fost ingredientele evoluției și am încredere că vom consolida misiunea începută în 2001, de a fi catalizatori de business pentru clienți.”, a declarat Marta Popa, Deputy Managing Partner în cadrul firmei.

Voicu & Asociații este un grup de societăți care oferă servicii juridice cu spectru complet, înființat în anul 2001 (inițial sub denumirea Voicu & Filipescu), fiind inclus de-a lungul timpului printre cele mai importante case de avocatură de pe piața românească, pentru asistența și expertiza valoroase oferite clienților săi în proiecte de anvergură privind mediul de afaceri local și regional. Gama de servicii oferite, completată de-a lungul timpului de firmele specializate de practicieni în insolvență, VF Insolvency SPRL  și consultanți fiscali, Voicu Financial & Tax Advisers SRL, a vizat peste 1.000 de clienți, companii internaționale și naționale care activează în diverse sectoare economice.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 228 / 1879
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...