ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Românii au cheltuit cu 12% mai mult pentru mobilier “Made in Romania”, în starea de urgenţă (studiu)

12 Octombrie 2020   |   Agerpres

Conform studiului Mobexpert, căutările românilor pe Google pentru amenajarea terasei au crescut cu 53% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar cele pentru amenajarea balconului s-au majorat cu 51%. În acelaşi timp, s-a observat o creştere şi în interesul pentru amenajarea bucătăriei (+31%), a băii (+22%) şi a dormitorului (+21%).

 
 
Vânzările online ale colecţiei de mobilier fabricat în România au crescut de şapte ori în perioada stării de urgenţă, comparativ cu anul 2019, iar românii au cheltuit, în medie, cu 12% mai mult raportat la perioada de referinţă, arată rezultatele unui studiu de specialitate, realizat de către un producător autohton de mobilă.
 
Conform studiului Mobexpert, căutările românilor pe Google pentru amenajarea terasei au crescut cu 53% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar cele pentru amenajarea balconului s-au majorat cu 51%. În acelaşi timp, s-a observat o creştere şi în interesul pentru amenajarea bucătăriei (+31%), a băii (+22%) şi a dormitorului (+21%).
 
"În aceste condiţii, Mobexpert a considerat oportun să vină în ajutorul celor puşi pe noi proiecte de amenajare şi a investit în noi ghiduri complexe cu sfaturi şi idei de amenajare pentru fiecare cameră din casă. Iar rezultatul a fost pe măsură. În timpul izolării, numărul de vizitatori pe site a crescut cu 55%, comparativ cu anul trecut. Creşterea traficului a rezultat în vânzări online care practic s-au dublat în perioada stării de urgenţă (martie - mai), comparativ cu aceeaşi perioadă în 2019. După ieşirea din izolare şi după redeschiderea magazinelor fizice, această cifră a continuat să crească. În mai - august 2020, vânzările efectuate în mediul online au crescut cu 142%", notează realizatorii studiului.
 
Vânzările de piese de mobilier pentru amenajarea biroului au crescut cu 250%, iar un salt semnificativ a fost înregistrat şi în rândul vânzărilor produselor destinate amenajării terasei şi grădinii (+125%).
 
De asemenea, vânzările de paturi au crescut cu 98%, în timp ce, în cazul saltelelor, s-a înregistrat o majorare de 3,5 ori, iar vânzările de dulapuri şi de comode au depăşit valorile duble.
 
"Chiar şi după redeschiderea showroom-urilor, numărul celor care vizitează online mobexpert.ro este în continuă creştere - cu 50% mai mulţi vizitatori decât în aceeaşi perioadă în 2019. În prezent, magazinul online este responsabil pentru 30% din veniturile companiei, mai mult decât era estimat la începutul anului, o cifră semnificativă pentru o industrie care este în mod notoriu legată de prezenţa fizică în magazine. Deşi numărul celor care optează pentru cumpărături online este în continuă creştere, când vine vorba de mobilă, mulţi încă preferă să vadă cele mai substanţiale piese şi în showroom-uri. De aceea, în magazinele Mobexpert, cumpărătorii sunt dispuşi să cheltuie, în medie, cu 500 - 700 de lei mai mult", susţin reprezentanţii producătorului de mobilă.
 
Conform datelor centralizate, în perioada izolării (martie - mai 2020), românii au cheltuit, în medie, cu aproape 12% mai mult pentru mobilier, iar după acest interval, atât online, cât şi offline, au scos din buzunar cu 20% mai mult pentru piese de mobilier.
 
La nivel general, vânzările online ale colecţiei de mobilier fabricat în România au crescut cu 600% în perioada stării de urgenţă, comparativ cu rezultatele din anul 2019.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 14129 / 17273
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Departamentul de Dispute Resolution contribuie cu peste 80% la cifra de afaceri a firmei Șerban & Asociații și este de așteptat ca veniturile să crească anul acesta. Casa de avocați este în discuții pentru preluarea unor mandate de arbitraj internațional | Radu Șerban (Partener): ”Volumul de muncă a fost unul intens, atât pe latura de penal a departamentului, cât și pe cea de civil, iar gradul de sofisticare este unul foarte ridicat”
Cum lucrează echipele din practica de Dispute Resolution de la Băiculescu și Asociații, ce mandate gestionează și care sunt proiectele reprezentative în care asistă clienții | Vasile Băiculescu, Managing Partner: ”Anul trecut a fost unul crucial, societatea noastră prosperând în acest domeniu mai mult decât oricând, atât prin îmbogățirea substanțială a portofoliului de clienți, cât și prin rezultatele obținute în dosare. În 2024, asistăm la o clară continuare a evoluției”
CMS îl promovează pe Andrei Cristescu în poziția de Counsel în cadrul biroului din România. Horea Popescu (Managing Partner): Andrei reflectă perfect valorile CMS, mai ales prin munca sa în echipă și implicarea în mentoratul colegilor juniori
Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL a asistat Goodpack SRL, societate parte din portofoliul CEECAT Capital, în procesul de achiziție a Paccor Romania SRL
Wolf Theiss a asistat fondurile Cerberus Capital Management și Revetas Capital în legătură cu vânzarea complexului de birouri The Landmark din București. Partenerul Ileana Glodeanu a coordonat echipa multidisciplinară de avocați
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Ștefania Andruhovici, Directorul Departamentul Juridic - Electrica SA: „Misiunea de a promova principii sănătoase se extinde dincolo de cadrul biroului, datoria noastră fiind aceea de a fi, prin tot ceea ce facem, un exemplu pentru cei din jur”
Cel mai amplu domeniu de master din România și din istoria învățământului juridic superior românesc, la Facultatea de Drept din Universitatea București. Anul acesta vor fi 14 programe, unele derulate în colaborare cu instituții de învățământ din străinătate | Prof. univ. dr. Răzvan Dincă, decanul Facultății: “Atunci când comunicarea în domeniile la care se referă specializarea se face, din cauza caracterului lor global, în limba engleză, organizăm și noi programele în limba engleză pentru administrarea corectă a terminologiei juridice specifice”
Filip & Company a asistat AROBS la cea mai mare operațiune de majorare de capital a unei companii de tehnologie listată la BVB. Olga Niță, partenerul care a coordonat echipa de proiect: ”Operațiunea nu doar că subliniază angajamentul față de creștere și inovație, dar contribuie semnificativ la dezvoltarea și consolidarea pieței noastre de capital”
RTPR alături de Global Records, compania independentă de top de muzică dance din CEE, la semnarea parteneriatul strategic cu Believe, una dintre cele mai importante companii de muzică digitală din lume
RMGC a pus deoparte 1,5 milioane de dolari pentru anularea deciziei în litigiul tranșat în favoarea României și pentru recuperarea costurilor generate de procedura de arbitraj | Cererea de anulare a fost depusă la secretarieatul ICSID. Compania vrea să lupte în instanță și pentru licența de exploatare de la Roșia Montană, anulată de ANRM luna trecută
Popescu & Asociații își extinde echipa de profesioniști și anunță cooptarea în structura de conducere a avocatului Bogdan ILEA, fost secretar de stat în Ministerul Justiției, care va coordona practica de Regulatory, Government & Public Affairs | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Profesionalismul și dedicarea sa sunt aliniate perfect cu valorile noastre”
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în tranzacția de securitizare sintetică cu Banca Europeană de Investiții și Fondul European de Investiții
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...