![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
Visa lansează o platformă integrată cu informații, soluții și oferte speciale pentru a sprijini digitalizarea afacerilor mici și mijlocii din România
23 Martie 2021
BizLawyerInițiativa face parte din strategia Visa la nivel global de a susține afacerile mici să treacă la economia digitală și să beneficieze de avantajele plăților electronice.
![]() |
Visa lansează în România o platformă integrată destinată întreprinderilor mici și mijlocii, prin care acestea pot accesa atât informații despre soluțiile de digitalizare disponibile pentru afacerile lor, cât și oferte speciale, cu scopul de a oferi ajutor pentru adaptarea la noua realitate economică, generată de impactul pandemic.
Prin accesarea platformei integrată pe www.visa.ro/marileafacerimici, deținătorii de afaceri mici și mijlocii au la dispoziție informații practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul online. Astfel, antreprenorii pot afla cum să creeze un website pentru afacerea lor, ce trebuie să facă pentru a-și putea vinde online produsele sau serviciile și cum să își promoveze afacerea pe internet astfel încât să atragă noi clienți. Platforma oferă și informații despre avantajele plăților digitale pentru comercianți și contribuția acestora la dezvoltarea afacerii în general, precum și detalii despre soluțiile de acceptare a plăților cu cardul în magazine și online.
Prin accesarea platformei integrată pe www.visa.ro/marileafacerimici, deținătorii de afaceri mici și mijlocii au la dispoziție informații practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul online. Astfel, antreprenorii pot afla cum să creeze un website pentru afacerea lor, ce trebuie să facă pentru a-și putea vinde online produsele sau serviciile și cum să își promoveze afacerea pe internet astfel încât să atragă noi clienți. Platforma oferă și informații despre avantajele plăților digitale pentru comercianți și contribuția acestora la dezvoltarea afacerii în general, precum și detalii despre soluțiile de acceptare a plăților cu cardul în magazine și online.
Platforma pune la dispoziția IMM-urilor oferte Visa avantajoase și reduceri de până la 85% pentru optimizarea afacerii lor, precum: oferte de conectivitate mobilă și de date sau opțiuni prietenoase pentru crearea unui website sau a unui magazine online în parteneriat cu Vodafone Romania; servicii de curierat prin Fan Courier; programe de e-learning, training, coaching și consultanță, atât pentru lideri, cât și pentru echipele lor prin Trend Consult; certificate digitale calificate pentru semnătură electronică și solutii de management a documentelor “EasyStream” în parteneriat cu Trans Sped; servicii medicale prin Rețeaua de sănătate REGINA MARIA; servicii de facturare și gestiune a stocurilor prin SmartBill; soluții de vânzare rapidă și administrarea afacerii prin Ebriza; soluții de optimizare a producției prin KFactory. Special pentru platformă, Google a pus la dispoziție un playbook în care antreprenorii vor găsi sfaturi pentru a-și dezvolta afacerea în mediul online, iar parteneri internaționali precum Canva, Shopify, Wix, Squarespace, Wordpress, Facebook Blueprint, Sprout Social, Tailor Brands oferă soluții, discount-uri sau o perioadă limitată de testare gratuită pentru serviciile lor.
România are aproximativ 486.000 de IMM-uri în industrie, construcții, comerț și servicii, care reprezintă 99,7% din totalul firmelor din economie și oferă locuri de muncă pentru aproape două treimi din totalul salariaților, potrivit datelor de la Comisia Europeană . Nevoia de transformare digitală este critică pentru afacerile mici și mijlocii din România, care se află pe ultimele locuri în Europa în privința integrării tehnologiilor digitale, conform Indicelui economiei și societății digitale (DESI) 2020 al Comisiei Europene.
“Impactul pandemiei asupra afacerilor mici și mijlocii este semnificativ, în special în turism, servicii și comertul cu amanuntul, dar unele companii au reușit să se adapteze la schimbările rapide din piață cu ajutorul solutiilor digitale. Însă tranziția la noile tehnologii nu este întotdeauna un proces usor. Inițiativa de a lansa o platformă care vine în ajutorul IMM-urilor din România face parte din strategia Visa la nivel global de a sprijini afacerile mici să dobândească competențe digitale, să adopte soluții de marketing și vânzări online și să beneficieze de avantajele plăților electronice. Revenirea economiei locale este corelată puternic cu evoluția afacerilor mici, de aceea ne propunem să cooperăm îndeaproape cu toți partenerii noștri și instituțiile competente pentru a susține economia în această perioadă plină de provocări”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.
Studiul Visa “Back to Business, 2020” arată că, la nivel global, proprietarii de afaceri mici estimează că perioada necesară pentru ca afacerea lor sa își revină pe deplin va fi cel puțin între 6 și 10 luni, iar 86% dintre aceștia sunt în general îngrijorați cu privire la evoluția din perioada următoare. Totodată, comportamentul consumatorilor s-a schimbat semnificativ pe fondul pandemiei și a accelerat adoptarea soluțiilor digitale. În acest moment, proprietarii afacerilor mici au ca prioritate adaptarea la un mediu aflat în continuă schimbare, însă mai puțin de jumătate din IMM-urile din Europa au capacitatea de a accepta plăți online.
Potrivit studiului Visa, opt din zece afaceri mici și mijlocii pe plan internațional au schimbat modul în care își desfășoară activitatea de business pentru a se adapta la noul context, accesând piața de comerț digital prin: vânzarea de produse și servicii online (43%), acceptarea plăților contactless (39%), publicitatea targetată pe rețelele de socializare (38%) și digitalizarea anumitor operațiuni, în special cele legate de încasarea plăților (30%).
La nivel global, România este poziționată pe un loc fruntaș în ceea ce privește adoptarea inovațiilor și tehnologiilor noi pentru plățile digitale. Infrastructura de acceptare a plăților digitale la nivel național este aproape în totalitate modernizată pentru plăți contactless, permițând efectuarea de plăți rapide și sigure prin simpla apropiere a cardului sau a telefonului mobil de terminalul de plată. În plus, Visa a lansat în România la sfârșitul anului trecut soluția Tap to Phone - o aplicație mobilă simplă care transformă telefoanele și tabletele Android în terminale de plată, fără să fie nevoie de echipamente suplimentare. În acest moment, tehnologia Tap to Phone este oferită în România de Alpha Bank, BCR împreună cu Global Payments, CEC Bank și OTP Bank, iar interesul comercianților și al afacerilor mici pentru această soluție este în continuă creștere datorită costurilor reduse și a simplității în utilizare.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 13786 / 18467 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
MergerMarket League Tables - Full Year 2024 | Piața de M&A a cunoscut o redresare prudentă anul trecut și a înregistrat o creștere de 8 % la nivel global. CMS, printre primele în clasamentul global și în Europa. Schoenherr și Wolf Theiss, număr mare de tranzacții asistate în Europa Centrală și de Est
Wolf Theiss a asistat fondatorii Embryos Fertility Clinic cu privire la vânzarea pachetului majoritar de părţi sociale către Integral Capital Group, alături de care a stat RTPR | Ce avocați au fost în cele două echipe
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...