Colliers administrează Equilibrium, cel mai nou proiect de birouri dezvoltat de Skanska în București
16 Ianuarie 2020
T.S.Ca parte a mandatului de property management, echipa de Real Estate Management Services a Colliers va gestiona relația dintre proprietar, furnizori și chiriași actuali sau potențiali, oferind servicii integrate, de la supervizare operațională, servicii financiare și raportare către proprietar, precum și consultanță pentru crearea de comunități la nivel de proiect.
Compania de consultanță imobiliară Colliers International Romania a fost desemnată să ofere servicii de property management pentru prima clădire de birouri a Equilibrium, dezvoltată de Skanska în Capitală, în toamna anului trecut. Acesta este al doilea mandat obținut de Colliers din partea echipei Skanska, el ducând portofoliul total administrat de companie la aproape 530.000 mp de spații industriale și de birouri.
Proiectul Equilibrium este localizat într-un pol consacrat de birouri al Bucureștiului – zona Floreasca-Barbu Văcărescu. Prima clădire are o suprafață închiriabilă de 20.800 mp, iar împreună cu a doua fază a proiectului, întregul complex va avea o suprafață închiriabilă de 40.700 mp. Certificată LEED Platinum, clădirea este echipată cu sisteme HVAC de înaltă eficiență, asociate cu controale inteligente ce reduc consumul de energie al clădirii, oferind în același timp diverse facilități care fac ca timpul petrecut aici să fie cât mai plăcut, atât pentru chiriași cât și pentru vizitatori.
Proiectul Equilibrium este localizat într-un pol consacrat de birouri al Bucureștiului – zona Floreasca-Barbu Văcărescu. Prima clădire are o suprafață închiriabilă de 20.800 mp, iar împreună cu a doua fază a proiectului, întregul complex va avea o suprafață închiriabilă de 40.700 mp. Certificată LEED Platinum, clădirea este echipată cu sisteme HVAC de înaltă eficiență, asociate cu controale inteligente ce reduc consumul de energie al clădirii, oferind în același timp diverse facilități care fac ca timpul petrecut aici să fie cât mai plăcut, atât pentru chiriași cât și pentru vizitatori.
„Gândit încă din fazele inițiale de proiectare ca un spațiu în care angajații companiilor chiriașe au posibilitatea de a se conecta la nivel personal și profesional, Equilibrium vine cu un concept și cu un design aparte pentru zona Floreasca-Barbu Văcărescu. Preluarea administrării unui astfel de proiect continuă linia trasată de echipa noastră de property management în direcția creării și creșterii comunităților din clădirile de birouri, pentru ca angajații să fie cât mai inspirați să își atingă potențialul maxim”, a declarat Oana Adjudeanu, Deputy Head of Property Management în cadrul Colliers.
Ca parte a mandatului de property management, echipa de Real Estate Management Services a Colliers va gestiona relația dintre proprietar, furnizori și chiriași actuali sau potențiali, oferind servicii integrate, de la supervizare operațională, servicii financiare și raportare către proprietar, precum și consultanță pentru crearea de comunități la nivel de proiect.
„Skanska a transformat un teren industrial într-o clădire de birouri certificată LEED Platinum. Este de fapt prima clădire Skanska România care a atins acest nivel de certificare iar unul dintre motivele pentru care sunt extrem de mândru de întreaga echipă de la Equilibrium este implicarea, energia și dorința de care au dat dovadă în realizarea acestui obiectiv. Prin Equilibrium1 am reușit să redăm comunității un spațiu care nu era nici funcțional, nici estetic. Ne bucurăm să vedem astăzi aici hub plin de viață, cu o energie frumoasă și, în același timp, o clădire de birouri concepută să funcționeze la o eficiență maximă, mai ales că mixul dintre inspirație și eficiență este exact ceea ce caută angajatul modern. Prin urmare, ne bazăm pe colaborarea și implicarea celor de la Colliers International România în menținerea și dezvoltarea comunității din Equilibrium, având în vedere că împărtășim aceleași obiective pentru chiriașii noștri”, a declarat Răzvan Enache, Project Manager Skanska Property România.
Portofoliul administrat de Colliers International mai include: Business Garden Bucharest, The Office din Cluj-Napoca, The Bridge, Hermes Business Campus, Ștefan cel Mare Building, Art Business Center, portofoliul de birouri deținut de Adam America, Allianz Office Building Brașov și Vox Technology Park din Timișoara, precum și trei parcuri industriale în Timișoara, Brașov și Arad și parcul industrial ELI Park 1 dezvoltat de Element Industrial în nordul Capitalei.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 6819 / 8460 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...