Poşta Română a obţinut fonduri nerambursabile de 260.000 de dolari pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor
09 Februarie 2021
AgerpresTotodată, potrivit companiei, vor fi achiziţionate câte un echipament cu raze X şi un echipament de detecţie substanţe explozive, necesare pentru dotarea Biroului de Schimb Internaţional (BSI) Otopeni.
Compania Naţională Poşta Română a elaborat două proiecte în valoare de peste 260.000 de dolari, pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor, proiecte ce au fost aprobate şi urmează a fi finanţate de Uniunea Poştală Universală (UPU), a anunţat marţi compania.
Potrivit sursei citate, banii vor fi utilizaţi pentru achiziţionarea de scanere mobile ergonomice care vor oferi posibilitatea operatorilor să aibă mâinile libere în timpul manipulării trimiterilor poştale şi să reducă, astfel, timpul petrecut cu folosirea unui scaner obişnuit. Astfel, dispozitivele vor fi instalate pe o mănuşă cu buton de acţionare.
Totodată, potrivit companiei, vor fi achiziţionate câte un echipament cu raze X şi un echipament de detecţie substanţe explozive, necesare pentru dotarea Biroului de Schimb Internaţional (BSI) Otopeni.
"Cele două proiecte prezentate de Poşta Română au reuşit să atragă fonduri nerambursabile din partea Fondului de Ameliorare a Calităţii Serviciilor al Uniunii Poştale Universale (QSF) şi urmează să fie implementate în următoarele 18 luni. Obiectivul QSF este îmbunătăţirea calităţii serviciilor, eliminarea legăturilor slabe şi asigurarea durabilităţii reţelei poştale globale UPU", se menţionează în comunicat.
Astfel, aceştia furnizează o platformă de finanţare pentru dezvoltarea şi implementarea proiectelor naţionale şi multinaţionale cu privire la toate serviciile poştale internaţionale, în special în ceea ce priveşte îmbunătăţirea calităţii serviciilor pe lanţul logistic poştal.
"Profităm de fiecare ocazie pentru a atrage capital necesar pentru dezvoltarea companiei. Poşta Română intenţionează să depună, în viitor, şi alte proiecte pentru a atrage finanţare în scopul achiziţionării de echipamente, dar şi a dezvoltării de produse şi servicii", a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 4876 / 8460 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...