Bondoc & Asociații și-a mărit echipa. 6 avocați s-au alăturat firmei în ultimele luni
08 Decembrie 2020
A.D.Noii colegi au fost selectati in cadrul campaniei de recrutare din aceasta toamna, subsecventa examenului de admitere in Barou.
Echipa Bondoc & Asociații a crescut în această toamnă, 6 avocați alăturându-se firmei. Alexandra Bunea, Elena Cioponea, Silvana Curteanu, Yasmina Pascale, Tudor Ciulina și Anca Radu au fost selectati in cadrul campaniei de recrutare din aceasta toamna, subsecventa examenului de admitere in Barou.
Mihaela Bondoc, Partener al firmei de avocatură, a declarat pentru BizLawyer, în luna septembrie, că firma evaluează candidații care au acumulat cunoștințe teoretice foarte bune, au o gândire juridică solida, dau dovadă de integritate, precum si de o mare dorință de a face lucrurile bine și de a evolua. În plus, tinerii aspiranți trebuia să aibă o capacitate de învățare rapidă și să se adapteze ușor.
Mihaela Bondoc, Partener al firmei de avocatură, a declarat pentru BizLawyer, în luna septembrie, că firma evaluează candidații care au acumulat cunoștințe teoretice foarte bune, au o gândire juridică solida, dau dovadă de integritate, precum si de o mare dorință de a face lucrurile bine și de a evolua. În plus, tinerii aspiranți trebuia să aibă o capacitate de învățare rapidă și să se adapteze ușor.
Citește și
→ Ce trebuie să știe un stagiar care aspiră la un loc în echipa Bondoc & Asociații. Numar mare de proiecte complexe care faciliteaza formarea juridica. Training-uri de formare și pregătire „one to one”, cu seriozitate și constanță. Onorariile recunosc și recompensează eforturile avocaților
Politica de personal a firmei Bondoc & Asociații este astfel construită încât să ofere tocmai posibilitatea unei formări continue, indiferent de experiență.
În cazul stagiarilor, sunt asigurate training-uri de formare, dar se mizează foarte mult și pe pregătirea „one to one” din partea colegilor mai experimentați. Iar un tânăr care pleacă în carieră având ca bază o bună cunoaștere a materiilor relevante pentru avocatura de business și care are dorința de a evolua și de a învăța va ști cum să profite de tot ceea ce i se oferă.
Reamintim că Bondoc & Asociații a organizat și în această vară stagii pentru studenții de anul III. Spre deosebire de perioada în care lumea nu se confrunta cu problemele generate de pandemia de COVID-19, în 2020 stagiile au fost organizate online. Singurele excepții, care au implicat interacțiune fizică, au fost participările în instanță la anumite dosare, acolo unde a fost posibilă respectarea regulilor de distanțare socială.
„Studenții care au participat la aceste școli de vară au putut să vadă ce înseamnă activitatea profesională a avocaților dintr-o firmă care urmareste permanent sa se situeze in topul activitatii juridice si care este implicata regulat in numeroase . proiecte sofisticate. De asemenea, studenții au avut ocazia să interacționeze cu avocați recunoscuti în zona lor de activitate, care i-au ghidat în toată perioada de stagiu. Ca parte a efortului nostru de a sprijini performanta si institutia de invatamant in care ne-am format si noi, toți studenții selectați au primit burse private”, a explicat Mihaela Bondoc.
Citește și
→ În culisele unui experiment inedit: Internship 2.0, stagiu de practică online organizat de Bondoc & Asociații | Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și organizarea fără cusur și ar recomanda oricând această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că interacțiunea mijlocită de tehnologie a fost capabilă să ofere elementele esențiale pentru un training de calitate
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 189 / 260 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...