Lidl a facilitat anul trecut exportul de produse româneşti în valoare de peste 28 mil. €. Peste 80% din furnizorii de bunuri şi servicii au fost din România
20 Noiembrie 2019
AGERPRESNumărul furnizorilor din România pentru tot sortimentul a crescut în anul 2018 cu 9,69%, de la 320 în 2017, la 351 în 2018.
Lidl a facilitat în 2018 exportul produselor furnizorilor români către magazinele Lidl din Europa în valoare de peste 28 milioane de euro, cu 40% mai mult decât în anul 2017.
Conform unui comunicat remis spre difuzare, produse precum lactate, ulei, sucuri sau snacks-uri au ajuns pe rafturile magazinelor Lidl din Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Grecia, Irlanda, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Spania, Slovacia şi Ungaria.
Datele au fost incluse în cel de-al doilea raport de sustenabilitate Lidl, lansat marţi, pentru perioada 1 martie 2017 - 28 februarie 2019.
Raportul cuprinde măsuri, obiective şi rezultate pentru patru arii de responsabilitate: Resurse & Agricultură, Lanţul de aprovizionare & Procesare, Operaţiuni & Procese, Clienţi & Societate. Pornind de la punctele în care materiile prime sunt cultivate, prelucrate şi transportate către magazine, până în punctul în care produsele ajung la clienţi, aceste patru arii reprezintă Modelul Lidl de responsabilitate pe întregul lanţ de aprovizionare.
Conform unui comunicat remis spre difuzare, produse precum lactate, ulei, sucuri sau snacks-uri au ajuns pe rafturile magazinelor Lidl din Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Grecia, Irlanda, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Spania, Slovacia şi Ungaria.
Datele au fost incluse în cel de-al doilea raport de sustenabilitate Lidl, lansat marţi, pentru perioada 1 martie 2017 - 28 februarie 2019.
Raportul cuprinde măsuri, obiective şi rezultate pentru patru arii de responsabilitate: Resurse & Agricultură, Lanţul de aprovizionare & Procesare, Operaţiuni & Procese, Clienţi & Societate. Pornind de la punctele în care materiile prime sunt cultivate, prelucrate şi transportate către magazine, până în punctul în care produsele ajung la clienţi, aceste patru arii reprezintă Modelul Lidl de responsabilitate pe întregul lanţ de aprovizionare.
"Copiii noştri merită un viitor pe care noi suntem obligaţi să-l facem mai bun pentru ei. De aceea, noi, Lidl ne-am asumat să fim în continuare un actor responsabil care tratează cu seriozitate managementul sustenabilităţii şi impactul pe care îl are asupra mediului, economiei şi societăţii. Pentru a ilustra cum facem acest lucru, am continuat demersul nostru de transparenţă prin publicarea celui de-al doilea raport de sustenabilitate al Lidl România", a spus Frank Wagner, CEO Lidl România.
Pe partea de resurse şi agricultură, Lidl a eliminat din sortimentul său şi din reţetele articolelor achiziţionate de la furnizorii români ouăle care provin de la găini crescute în baterii.
Pe lanţul de aprovizionare şi procesare, peste 80% din furnizorii de bunuri şi servicii au fost din România. Cantitatea de legume şi fructe româneşti achiziţionate a crescut, în 2018, cu 19,42%, comparativ cu anul 2017. În total, peste 90.000 de tone de fructe şi legume au fost achiziţionate de la peste 200 de producători locali, certificaţi Global Gap. Numărul furnizorilor din România pentru tot sortimentul a crescut în anul 2018 cu 9,69%, de la 320 în 2017, la 351 în 2018.
De asemenea, 568 copaci au fost salvaţi, gradul de poluare a fost redus cu 717.064 kg eCO2, iar cantitatea de deşeuri a fost redusă cu 66.162 kg, prin parteneriatul cu CHEP, de reutilizare a paleţilor.
În aria de operaţiuni şi procese, peste 50.000 de tone de deşeuri au fost colectate selectiv în magazinele şi depozitele Lidl şi trimise către centrele de reciclare în perioada de raportare. Lidl a obţinut certificare ISO 50001 pentru eficienţă energetică, cel mai înalt standard internaţional de management al energiei şi a devenit partener fondator pentru Banca pentru Alimente Bucureşti şi Banca pentru Alimente Cluj. Peste 300 de tone de produse alimentare şi nealimentare au fost donate de companie.
În ceea ce priveşte aria de clienţi şi societate, peste 32.000.000 lei au fost investiţi în proiecte cu impact asupra mediului, educaţiei şi sănătăţii implementate de peste 60 de organizaţii non-guvernamentale. Numărul de produse din gama Cămara Noastră a crescut cu 75% - de la 98 de produse în 2016, la 175 de produse în 2018.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piaţa de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează în jur de 10.500 de magazine şi mai mult de 150 de centre în 28 de ţări la nivel mondial.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 16864 / 18239 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...