Campanie reușită | Peste 2000 de români din țară și din diaspora au aplicat pentru noile joburi din depozitul LIDL din Cordun
12 Februarie 2019
BizLawyerCu ajutorul campaniei media de recrutare desfășurate în zona de est a țării, dar adresată și românilor din diaspora care au venit de sărbători acasă, retailerul a reușit să strângă peste 2000 de CV-uri.
În plus, peste 400 de interviuri de angajare au fost susținute în cadrul evenimentului de recrutare Lidl, care a avut loc pe 8 și 9 februarie la noul centru logistic de lângă localitatea Cordun din județul Neamț. Pentru cele aproximativ 140 de posturi au concurat candidați din tot județul, dar și de peste granițe.
Cu ajutorul campaniei media de recrutare desfășurate în zona de est a țării, dar adresată și românilor din diaspora care au venit de sărbători acasă, retailerul a reușit să strângă peste 2000 de CV-uri. Printre acestea, câteva zeci au fost trimise de români care muncesc peste hotare și peste 200 trimise de cei care s-au întors recent în țară.
Timp de două zile, retailerul german a transformat noul sediu administrativ al celui de-al cincilea depozit pe care urmează să îl deschidă anul acesta lângă localitatea Cordun, județul Neamț, într-un spațiu destinat recrutării noilor colegi. Astfel, în urma unei selecții de CV-uri, pe 8 și 9 februarie, candidații au avut parte de o experiență de recrutare inedită, fiind invitați să participe la interviuri de angajare în zona administrativă a centrului logistic. În locul unor săli de așteptare clasice, ei au avut la dispoziție două spații special amenajate pentru a scăpa de emoțiile dinaintea interviului, în care s-au putut bucura de activități recreative, precum tenis de masă, fussball și air hockey. În cadrul evenimentului de recrutare au participat peste 600 de persoane și au fost susținute peste 400 de interviuri pentru ocuparea celor aproximativ 140 de poziții disponibile de lucrător în depozit.
Cu ajutorul campaniei media de recrutare desfășurate în zona de est a țării, dar adresată și românilor din diaspora care au venit de sărbători acasă, retailerul a reușit să strângă peste 2000 de CV-uri. Printre acestea, câteva zeci au fost trimise de români care muncesc peste hotare și peste 200 trimise de cei care s-au întors recent în țară.
Timp de două zile, retailerul german a transformat noul sediu administrativ al celui de-al cincilea depozit pe care urmează să îl deschidă anul acesta lângă localitatea Cordun, județul Neamț, într-un spațiu destinat recrutării noilor colegi. Astfel, în urma unei selecții de CV-uri, pe 8 și 9 februarie, candidații au avut parte de o experiență de recrutare inedită, fiind invitați să participe la interviuri de angajare în zona administrativă a centrului logistic. În locul unor săli de așteptare clasice, ei au avut la dispoziție două spații special amenajate pentru a scăpa de emoțiile dinaintea interviului, în care s-au putut bucura de activități recreative, precum tenis de masă, fussball și air hockey. În cadrul evenimentului de recrutare au participat peste 600 de persoane și au fost susținute peste 400 de interviuri pentru ocuparea celor aproximativ 140 de poziții disponibile de lucrător în depozit.
Mai mult, cu ajutorul persoanelor prezente la eveniment, Lidl a realizat un sondaj de opinie pentru a cunoaște mai bine profilul viitorului angajat. Acesta a demonstrat că aproximativ o lună (62 %) este cea mai scurtă perioadă de așteptare pentru un loc de muncă potrivit, iar doar 15% dintre repondenți și-au găsit un loc de muncă într-un timp mai îndelungat (peste patru luni). Cel mai important criteriu când vine vorba de alegerea unui job este salariul (26 %), urmat de stabilitatea și siguranța postului (23 %) și condițiile de muncă (19 %).
Cât despre statutul angajaților pe piața muncii, 46 % dintre persoane sunt fără un loc de muncă în prezent, 39 %, angajați și doar 15 % nu au mai avut un job până în prezent. Dintre cei 371 de respondenți, 43 % sunt absolvenți de liceu sau școală profesională (25 %), cu vârsta peste 35 de ani (58 %).
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 29 de țări la nivel mondial.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 8286 / 8458 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...