ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Numărul celor care au făcut revizia centralelor termice a scăzut cu 25%, pe fondul pandemiei

17 August 2021   |   Agerpres

"Lucrurile nu stăteau foarte bine nici înainte de pandemie, când statisticile indicau că sub 50% dintre români făceau operaţiunile anuale de mentenanţă a centralei. Acest lucru arată că există o lipsă de informare referitor la motivele pentru care această operaţiune periodică este necesară. În calitatea sa de lider al pieţei de centrale termice din România, Ariston Thermo România îşi propune să fie parte din demersurile de informare a populaţiei în această direcţie şi recomandă tuturor clienţilor săi să nu neglijeze verificarea tehnică periodică a centralelor termice pe care le deţin, pentru a putea beneficia de confort sporit, în siguranţă", a comentat Cătălin Drăguleanu.

 
 
Pandemia i-a obligat pe oameni să petreacă mai mult timp în propriile locuinţe, din cauza restricţiilor de circulaţie, şi a generat totodată o creştere a reticenţei faţă de interacţiunile fizice pe care le presupune operaţiunea de reparare şi/sau mentenanţă a diverselor echipamente, se arată într-un comunicat al Ariston Thermo România, remis, marţi, AGERPRES.
 
Potrivit estimărilor specialiştilor Ariston Thermo pe zona de service, numărul solicitărilor de intervenţie pentru verificări tehnice periodice sau revizii a scăzut, în 2020, pe fondul perioadei de lockdown, cu aproximativ 25% faţă de perioada anterioară. În acest an, în contextul relaxării restricţiilor, numărul solicitărilor de intervenţii pentru revizie a început din nou să crească însă situaţia este departe de a fi una bună deoarece, inclusiv înainte de izbucnirea pandemiei, aceste activităţi erau realizate într-un procent foarte mic, adaugă specialiştii.
 
"Pandemia a schimbat obiceiurile de consum. Pe de-o parte, odată cu restricţiile de circulaţie şi impunerea, în multe cazuri, a programului de lucru de acasă, oamenii au devenit mult mai preocupaţi de confortul propriului cămin, pentru că au petrecut mai mult timp în interiorul acestuia. Pe de altă parte, ei au devenit şi mai ezitanţi în interacţiunile fizice clasice, pe care le presupuneau anterior operaţiunile de verificare şi/sau revizie tehnică a centralelor", a declarat Cătălin Drăguleanu, CEO Ariston Thermo România.
 
Verificarea tehnică periodică este o operaţiune care se efectuează o dată la doi ani şi este obligatorie prin lege. Specialiştii Ariston Thermo România recomandă, însă, şi revizia anuală a centralei termice, ambele operaţiuni având rolul de a prelungi durata de viaţă a produselor şi optimiza performanţele. Scopul acestor operaţiuni este de a permite funcţionarea în siguranţă a centralelor termice, un lucru foarte important, de care depinde confortul zilnic al locuinţei.
 
"Lucrurile nu stăteau foarte bine nici înainte de pandemie, când statisticile indicau că sub 50% dintre români făceau operaţiunile anuale de mentenanţă a centralei. Acest lucru arată că există o lipsă de informare referitor la motivele pentru care această operaţiune periodică este necesară. În calitatea sa de lider al pieţei de centrale termice din România, Ariston Thermo România îşi propune să fie parte din demersurile de informare a populaţiei în această direcţie şi recomandă tuturor clienţilor săi să nu neglijeze verificarea tehnică periodică a centralelor termice pe care le deţin, pentru a putea beneficia de confort sporit, în siguranţă", a comentat Cătălin Drăguleanu.
 
În mod normal, verificarea tehnică este o operaţiune relativ simplă, care nu durează mai mult de 1,5-2 ore. În funcţie de localitate şi de centrul de service ales, costul reviziei este cuprins între 150 şi 200 de lei.
 
Aceasta include acţiuni de curăţare şi întreţinere a schimbătorului de căldură, de verificare sau refacere a reglajelor de ardere, schimbarea filtrelor de apă rece şi încălzire.
 
Doar centrele de service autorizate pot asigura asistenţă specializată şi intervenţii cu piese de schimb originale. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11079 / 17314
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR, alături de Innova Capital la vânzarea Optical Investment Group. Echipa de proiect a fost coordonată de Alina Stăvaru (Partner) și Andrei Toșa (Managing Associate)
Avocații din practica de Energie & Resurse Naturale de la Wolf Theiss lucrează în proiectele Doicești și Cernavodă, cele mai mari din domeniul energiei nucleare. Adina Aurel (Counsel): ”Ceea ce ne-a atras la aceste proiecte este în primul rând inovaţia tehnologică în domeniul energiei nucleare” | Cele mai multe solicitări au fost pentru producerea energiei electrice din surse regenerabile, dar volume de muncă mari au avut și mandatele din alte segmente ale practicii
LegiTeam | We are looking for a corporate ̸ M&A lawyer (5-7 years of experience) to join RTPR
Voicu & Asociații is looking for business lawyers (maximum 5 years from Bar admission)
LegiTeam | We are looking for a competition lawyer (2-5 years of experience) to join RTPR
LegiTeam | We are looking for corporate ̸ M&A lawyers (2-4 years of experience) to join RTPR
RTPR, consultant local pentru Aramco în tranzacția condusă de A&O Shearman privind investiția Aramco în HORSE Powertrain Limited, joint venture-ul înființat de Renault Group și Geely. Costin Taracilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate) au coordonat echipa
Titlurile știintifice sunt irevocabile, indiferent de forma în care au intrat în circuitul civil | Decizie de referință a ICCJ, obținută de avocații ZRVP. Alexandru Iorgulescu (partener) și Alina Munteanu (senior associate), în prim plan
Cariere în Drept | Cum a perceput Vasile Țurcan, român din Basarabia, învățământul juridic românesc pe care l-a absolvit cu 9,85 și care au fost primele impresii după: ”Raportat la obligativitatea celor doi ani de stagiu, găsirea unui coordonator este o activitate extrem de anevoioasă, dacă ai niște așteptări minime de la această colaborare: să fii plătit măcar cu minimul pe economie conform Statutului profesiei, să ai o minimă libertate și acces la clienți proprii sau să beneficiezi de o îndrumare efectivă, nu doar expusă în contract”
Departamentul de Dispute Resolution contribuie cu peste 80% la cifra de afaceri a firmei Șerban & Asociații și este de așteptat ca veniturile să crească anul acesta. Casa de avocați este în discuții pentru preluarea unor mandate de arbitraj internațional | Radu Șerban (Partener): ”Volumul de muncă a fost unul intens, atât pe latura de penal a departamentului, cât și pe cea de civil, iar gradul de sofisticare este unul foarte ridicat”
Cum lucrează echipele din practica de Dispute Resolution de la Băiculescu și Asociații, ce mandate gestionează și care sunt proiectele reprezentative în care asistă clienții | Vasile Băiculescu, Managing Partner: ”Anul trecut a fost unul crucial, societatea noastră prosperând în acest domeniu mai mult decât oricând, atât prin îmbogățirea substanțială a portofoliului de clienți, cât și prin rezultatele obținute în dosare. În 2024, asistăm la o clară continuare a evoluției”
CMS îl promovează pe Andrei Cristescu în poziția de Counsel în cadrul biroului din România. Horea Popescu (Managing Partner): Andrei reflectă perfect valorile CMS, mai ales prin munca sa în echipă și implicarea în mentoratul colegilor juniori
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...