ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Skanska investește 45 mil. E în faza a doua a proiectului Equilibrium din București

09 Februarie 2021   |   BizLawyer

La finalizare, întregul complex compus din două clădiri va oferi o suprafață închiriabilă de 40.800 de metri pătrați.

 
 
Skanska investește 45 de milioane de euro în faza a doua a proiectului de spații de birouri Equilibrium, localizat în nordul Bucureștiului - zona Barbu Văcărescu - Floreasca. Clădirea de 12 etaje va dispune de o suprafață închiriabilă de aproximativ 19.900 de metri pătrați și de 229 de locuri de parcare supra și subterane.

 „Equilibrium, situat într-una dintre zonele consacrate de business din Capitală, este reprezentativ pentru portofoliul nostru din regiune, iar odată cu faza a doua vom dubla suprafața închiriabilă a întregului proiect. Cea de a doua clădire va îngloba aceleași standarde de calitate care se regăsesc în Equilibrium 1 și va include totodată măsuri suplimentare pentru protejarea împotriva virusurilor. O emblemă a acestui proiect, placemaking-ul, joacă un rol esențial: este locul comun și dinamic în care oamenii se pot întâlni, pot interacționa și socializa, iar în weekenduri devine un spațiu de recreere și de relaxare. Prin conceptul hibrid pe care îl propunem, vom integra spațiile de lucru cu facilitățile de relaxare și accesul rapid la serviciile de mobilitate urbană. În plus, pentru a veni în sprijinul celor interesați să-și mute birourile în clădirile noastre, am implementat prima soluție de vizualizare virtuală de pe piața locală, SkanskaSpaces. În ciuda contextului actual, continuăm investițiile în proiectele noastre, în economie și în dezvoltarea sustenabilă a orașului”, a declarat Aurelia Luca, Vicepreședinte Executiv Operațiuni România pentru divizia de dezvoltare comercială a Skanska în CEE.


La finalizare, întregul complex compus din două clădiri va oferi o suprafață închiriabilă de 40.800 de metri pătrați.

Proiectul dispune de un mix unic de spații verzi de relaxare, cu mobilier urban dotat cu prize electrice și acoperire wireless, dar și de numeroase facilități pentru a încuraja mobilitatea urbană și un stil de viață activ - vestiare și dușuri pentru cei care fac sport înainte sau după orele de lucru, locuri de parcare pentru vehiculele cu două roți, dar și stații de încărcare rapidă pentru mașinile electrice.

Construcția pentru Equilibrium 2 este programată să înceapă în februarie 2021, iar finalizarea sa este estimată pentru primul trimestru din 2023. Prima fază a proiectului, Equilibrium 1, a devenit operațională de la 1 noiembrie 2019.

Printr-un parteneriat încheiat cu startup-ul Bright Spaces, viitorii ocupanti ai celei de-a doua clădiri din Equilibrium pot deja să vizualizeze virtual spațiile de birouri. Platforma de vizualizare interactivă 3D, operațională din luna octombrie, permite dezvoltatorului să-și prezinte spațiile într-un mod inovator, interactiv și mai adaptat la nevoile actuale ale clienților. Soluția oferă o experiență completă utilizatorilor și creează un nou standard în prezentarea virtuală a spațiilor de birouri. Noua soluție real estate technology este un rezultat al unui hackathon PropTech organizat de Skanska în 2019 și a fost implementată în premieră în proiectul Equilibrium.

Viitoarea clădire va respecta unele dintre cele mai stricte standarde în domeniu, la fel ca prima faza a proiectului. În urma măsurilor de prevenție implementate și a standardelor de siguranță care au devenit un etalon la nivel de industrie, proiectul Equilibrium 1 se numără printre primele proiecte din portofoliul Skanska, din Europa Centrală și de Est, care au primit certificarea WELL Health-Safety Rating. Introdus de International WELL Building Institute (IWBI) în contextul pandemiei, acesta este cel mai nou sistem de evaluare a clădirilor.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4874 / 8460
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...