ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Maria Boldor devine noul Managing Director al Horváth România

04 Iulie 2024   |   BizLawyer

Schimbarea survine după ce, anul trecut, Horváth România a înregistrat cele mai bune rezultate din 2005 încoace – venituri în creștere cu 21% – iar la nivelul Grupului Horváth au fost atinse vânzări record, în creștere cu 13%. * Ascensiunea profesională a Mariei Boldor se confundă cu activitatea Horváth în România: ea s-a numărat între primi patru angajați de la București, urcând apoi toate treptele profesionale, de-a lungul a 17 ani de carieră, până la alegerea între cei 70 de parteneri din cadrul grupului, în aprilie 2024. * Noul Managing Partner își propune dezvoltarea business-ului pe piața din România și la nivel regional, creșterea bazei de clienți și consolidarea expertizei echipei.

 
 
Maria Boldor – aleasă Partener în cadrul grupului internațional de consultanță în management, Horváth, în primăvara acestui an – a devenit și Managing Director al echipei de la București, după 17 ani petrecuți în cadrul companiei. Maria este primul partener care reprezintă România la nivel de grup, în rândul celor circa 70 de parteneri ai Horváth, ceea ce atestă nivelul ei de excelență în activitatea de consultanță și în coordonarea echipelor de experți, adesea în proiecte desfășurate în mai multe țări.

Schimbarea la vârful Horváth România survine după cel mai bun an din istoria subsidiarei de la București, care a înregistrat venituri de aproximativ 8 milioane de euro în 2023, în creștere cu 21% față de 2022. Tot o creștere record a avut și Grupul Horváth, în anul fiscal 2023-2024, atingând vânzări de 306 milioane de euro, în creștere cu 13% comparativ cu anul fiscal anterior. Activitatea globală a Horváth se întinde de-a lungul a peste patru decenii, în Europa, SUA, Orientul Mijlociu și pe alte piețe.


Predecesorul Mariei la conducerea Horváth România, Kurt Weber, a decis să urmeze alte oportunități profesionale, în afara echipei Horváth.

„Sunt convins că desemnarea Mariei ca Managing Director va impulsiona activitatea echipei Horváth de la București, care se află pe o traiectorie ascendentă la nivelul performanțelor și este bine poziționată, pentru a valorifica oportunitățile de creștere din industria noastră. Tot mai multe companii au nevoie de servicii de transformare digitală și organizațională, iar Maria va menține standardele noastre înalte la nivelul dezvoltării și implementării strategiilor de business, atuuri pe care clienții le apreciază și pentru care ne recomandă în piață”, a declarat Helmut Ahr, CEO Horváth.

„Mă simt onorată să preiau conducerea unei echipe de peste 70 de angajați, dintre care mulți au crescut de la poziția de junior și alături de care am obținut numeroase satisfacții profesionale. Echipa Horváth a crescut atât numeric, cât și din perspectiva competențelor, similar cu portofoliul tot mai amplu de clienți și complexitatea proiectelor pe care le-am implementat. Ne-am dezvoltat, totodată, o echipă puternică pe teme de Controlling, care deservește întregul Grup Horváth. Aceste elemente reprezintă fundamentul pe care vom construi în continuare povestea de succes a Horváth România. Iar în opinia mea, succesul are ca premisă stabilirea unor relații de încredere cu fiecare dintre clienții noștri, care să stea la baza unor parteneriate solide, pe termen lung”, a spus Maria Boldor, Partener și Managing Director, Horváth România.

De-a lungul carierei în cadrul Horváth România, Maria Boldor a dobândit o bogată expertiză în proiecte strategice de transformare organizațională și operațională a business-urilor, multe dintre acestea fiind regionale și internaționale, precum și proiecte de transformare digitală. Maria are experiență în managementul schimbării, o componentă esențială a oricărui proiect de transformare a companiilor și a coordonat multiple proiecte de consultanță în Germania, Austria, Serbia și Croația, alcătuind cele mai bune echipe pentru atingerea obiectivelor fiecărui client, îmbinând aptitudinile și specializările fiecărui expert, indiferent de naționalitatea consultanților sau apartenența lor la un anume birou din rețeaua Horváth.

Pentru viitorul Horváth România, Maria Boldor își propune două obiective complementare: „Îmi propun să devenim prima opțiune de consultanță pentru companiile din România și din regiune pentru proiectele de transformare și îmbunătățire a performanței, transformând biroul de la București într-un hub regional. Observăm multiple oportunități în piață, pe care dorim să le fructificăm, extinzându-ne portofoliul de clienți, care ne solicită serviciile de consultanță în management, în special pe teme de strategie, transformare organizațională, operațională și digitală, sustenabilitate și profitabilitate. Pe de altă parte, pentru a atinge primul obiectiv, voi pune accent, în continuare, pe recrutarea, dezvoltarea, îndrumarea și motivarea consultanților noștri. Am mizat întotdeauna pe responsabilizarea și încurajarea consultanților să preia inițiativa, lăsându-le libertatea de a decide și de a-și asuma implicațiile. În consultanță, orice obiectiv poate fi atins împreună cu echipa potrivită, alcătuită din colegi cu aptitudini și cunoștințe complementare, motivați, ambițioși, dornici să se dezvolte în permanență, curioși și concentrați pe rezultate tangibile pentru clienți. Succesul în consultanță se obține în echipă, iar ca lider am învățat că nu este suficient doar să ajungi singur în vârful muntelui, ci trebuie să-i ridici și încurajezi și pe ceilalți pe parcursul călătoriei”.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3 / 17175
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr și Asociații SCA | Sebastian Guțiu, numit ca membru supleant al Curții Internaționale de Arbitraj ICC
România a depus o cerere de anulare a hotărârii Tribunalului ICSID prin care a fost obligată să plătească 42,2 mil. € plus dobânzi și cheltuieli unor companii dezvoltatoare de centrale fotovoltaice | Biroul din Paris al unei firme americane și avocații MPR Partners din București reprezintă România în acestă fază a arbitrajului, reclamanții merg cu King & Spalding (Houston și Paris)
CMS obține o hotărâre importantă pentru producătorii de energie electrică și gaze naturale din România. Horia Drăghici, Partener: Această soluție a instanței poate facilita procesul de negociere, în favoarea proprietarilor de proiecte energetice
Promat Comimpex (Ameropa) achiziționează un pachet majoritar de acțiuni în Agrotex. PNSA a asistat cumpărătorul cu o echipă condusă de Bogdan C. Stoica (Partener) și Claudia Salomia (Senior Associate)
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandra Pădurariu, Head of legal affairs and compliance | Samsung Electronics: “Viitorul este guvernat de adaptarea la schimbare și de pregătirea continuă în domeniul noilor tehnologii și al provocărilor generate de acestea. Sunt bucuroasă să pot contribui cu experiența mea ca și mentor la formarea și ghidarea unor tineri implicați în rezolvarea problemelor sociale prin utilizarea tehnologiei”
LegiTeam: Clifford Chance Badea is looking for junior ̸ mid-level associates
CMS asistă Entek Elektrik Üretim la achiziția unui proiect fotovoltaic de 214,26 MWdc în curs de dezvoltare în România
POPESCU & ASOCIAȚII este, pentru al 2-lea an consecutiv, Eastern Europe Firm of the Year | Loredana POPESCU (Partner) a fost desemnată Equity Capital Markets Lawyer of the Year
CNAIR a plătit anul trecut onorarii în cuantum de 282.565,5 lei caselor de avocatură care îi asigură reprezentarea în arbitrajele comerciale în care este implicată instituția. Firme din Italia, Grecia, Franța și Spania, adversare la ICC Paris și CCIR
Creștere constantă în practica de Litigii de la GNP, prin preluarea unor proiecte ale clienților existenți sau atragerea unor clienți noi, inclusiv ca urmare a expunerii dobândite prin aderarea la o alianță internațională | Octavian Adam, Partener coordonator al practicii: “Procentul ridicat al dosarelor complexe este consecința domeniilor în care societatea noastră de avocatură activează cu preponderență și de noutatea problematicilor supuse controlului instanțelor”
Dispute Resolution | Volumul mandatelor care ridică probleme de drept complicate, acordate firmei Mitel & Asociații, a crescut și anul acesta. Magda Dima, partenerul coordonator al practicii: ”În prezent, gestionăm un număr impresionant de litigii complexe, care au un grad ridicat de sofisticare dat și de nevoia de înțelegere a componentelor tehnice specifice industriei din care provin clienții noștri”
De vorbă cu Corina Oana Mazilu, admisă în primii zece la Facultatea de Drept a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, acum avocat stagiar: ”Ceea ce mă fascinează cu privire la această profesie este că, prin ajutorul oferit oamenilor, ajungi să te descoperi și să te redescoperi pe tine însuți”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...