ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Irina Pencea se alatura echipei de management eMAG in rolul de Chief Marketing Officer

13 Iulie 2022   |   BizLawyer

eMAG își întărește echipa de management pentru a susține dezvoltarea accelerată în întreaga regiune

 
 
După o perioadă de dezvoltare accelerată, marcată de lansarea unor noi servicii adaptate nevoilor în permanentă schimbare ale clienților, eMAG își întărește echipa de management pentru a continua dezvoltarea companiei atât în România, cât și în Ungaria și Bulgaria.

Astfel, de la 1 iulie, Irina Pencea s-a alăturat eMAG pe poziția de Chief Marketing Officer, iar din acest rol coordonează strategia de brand și de marketing a eMAG și echipele de marketing din România, Ungaria și Bulgaria, dezvoltând competențe care să răspundă planurilor de dezvoltare ale companiei. Irina vine la eMAG după o experiență de peste 23 de ani în marketing și comunicare, în care a contribuit cu pasiune la construcția mai multor branduri de succes din industrii variate, de la banking și ecommerce la retail și energie. Cu o pregătire academică în marketing, Irina și-a început cariera în publicitate în 1999, iar în ultimii zece ani și-a pus în practică spiritul antreprenorial punând bazele unora dintre agențiile de publicitate de succes din România. Înainte de a se alătura eMAG, Irina a fost CEO și co-fondator al Jam Session Agency, cea mai premiată agenție independentă de publicitate din România în ultimul an.


„Creșterea noastră accelerată s-a bazat în special pe dezvoltarea unor servicii proprii care să-i ofere fiecărui client în parte o experiență bună de shopping, iar acest lucru a diferențiat puternic brandul eMAG în piață. Modul în care comunicăm tot ceea ce facem pentru client și pentru comunitate, precum și percepția asupra brandului sunt piloni-cheie pentru a avea succes în continuare. Ne-am bucurat când Brand Finance ne-a declarat, în luna aprilie, cel mai valoros brand din România și tot atunci am anunțat noua viziune a brandului eMAG, dezvoltată împreună cu agenția de comunicare Jam Session Agency, condusă de Irina Pencea, CEO și co-fondator. Lucrând cot la cot în definirea noii viziuni, am descoperit că avem multe în comun: spiritul antreprenorial, atenția îndreptată către client și către așteptările sale și, nu în ultimul rând, dorința de a face lucruri cu impact major. Am încredere că împreună vom duce mai departe toate proiectele noastre astfel încât să răspundem cât mai bine așteptărilor și nevoilor clienților noștri pe toate piețele unde operăm,” a spus Tudor Manea, CEO eMAG.
 
„Drumul nostru comun a început acum doi ani, cu un parteneriat de comunicare prin care împreună am crescut cu o viteză accelerată brandul Tazz, am lansat Freshful, iar în ultimele nouă luni am lucrat îndeaproape la definirea și lansarea noii viziuni de brand pentru eMAG. Din iulie, predau managementul agenției către partenerii mei din Jam Session Agency și mă alătur eMAG, unde am descoperit o echipă cu care împărtășesc același spirit antreprenorial, curajul și curiozitatea de a descoperi noi teritorii și de a crea noi servicii și proiecte care aduc valoare tuturor stakeholderilor: clienți, colegi, acționari, comunitate. Noul slogan de brand „Căutarea nu se oprește niciodată”, noua platformă de sustenabilitate „Responsabilitatea noastră nu se oprește niciodată” sau campania „Educația nu se oprește niciodată” sunt doar câteva dintre proiectele care exprimă noua viziune. Continuăm pe acest drum, atât în România cât și în regiune, cu noi servicii, noi proiecte , care vor continua să transforme viețile de zi cu zi ale clienților și care vor duce cel mai valoros brand din Romania și mai aproape de inimile oamenilor,” a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.
 
În primăvara acestui an, eMAG a lansat noua sa viziune de brand, prin care își propune să pună la dispoziția oamenilor instrumentele necesare pentru a facilita progresul la nivel individual, dar și al societății, exprimat prin noul slogan de brand „Căutarea nu se oprește niciodată”.  
 
Odată cu acest nou slogan, eMAG a lansat și noua sa platformă de sustenabilitate, marcată prin campania „Educația nu se oprește niciodată”. Campania și-a propus să aducă în atenția publicului problema abandonului școlar, care afectează evoluția economică și socială a țării, dar și să aducă o recunoaștere profesorilor din programele de recuperare a materiei „Nouă ne pasă” dezvoltate de Fundația Nouă ne pasă, care îi învață pe copii că cea mai importantă lecție este aceea de a nu renunța. În urma campaniei derulate pe parcursul a două luni, clienții eMAG au contribuit cu donații care vor asigura peste 5.900 de ore de educație remedială la matematică și limba română pentru copiii cu risc de abandon școlar, prin programul „Nouă ne pasă”, în anul școlar 2022/2023.  

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1818 / 8121
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A crește în primul semestru din 2024. Avans de 18% la nivel global și de 39% pe piețele emergente. CMS își menține pozițiile fruntașe în clasamente, Clifford Chance și Schoenherr se remarcă în Europa și două firme cu prezență la București rămân în top la nivel global
Cel mai amplu domeniu de master din România și din istoria învățământului juridic superior românesc, la Facultatea de Drept din Universitatea București. Anul acesta vor fi 14 programe, unele derulate în colaborare cu instituții de învățământ din străinătate | Prof. univ. dr. Răzvan Dincă, decanul Facultății: “Atunci când comunicarea în domeniile la care se referă specializarea se face, din cauza caracterului lor global, în limba engleză, organizăm și noi programele în limba engleză pentru administrarea corectă a terminologiei juridice specifice”
Filip & Company a asistat AROBS la cea mai mare operațiune de majorare de capital a unei companii de tehnologie listată la BVB. Olga Niță, partenerul care a coordonat echipa de proiect: ”Operațiunea nu doar că subliniază angajamentul față de creștere și inovație, dar contribuie semnificativ la dezvoltarea și consolidarea pieței noastre de capital”
RTPR alături de Global Records, compania independentă de top de muzică dance din CEE, la semnarea parteneriatul strategic cu Believe, una dintre cele mai importante companii de muzică digitală din lume
RMGC a pus deoparte 1,5 milioane de dolari pentru anularea deciziei în litigiul tranșat în favoarea României și pentru recuperarea costurilor generate de procedura de arbitraj | Cererea de anulare a fost depusă la secretarieatul ICSID. Compania vrea să lupte în instanță și pentru licența de exploatare de la Roșia Montană, anulată de ANRM luna trecută
Popescu & Asociații își extinde echipa de profesioniști și anunță cooptarea în structura de conducere a avocatului Bogdan ILEA, fost secretar de stat în Ministerul Justiției, care va coordona practica de Regulatory, Government & Public Affairs | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Profesionalismul și dedicarea sa sunt aliniate perfect cu valorile noastre”
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în tranzacția de securitizare sintetică cu Banca Europeană de Investiții și Fondul European de Investiții
Cariere în Drept | Povestea Andreei Ungureanu, absolventă a Facultății de Drept din Iași, care a ales magistratura, după un program de master în Științe Penale, dorindu-și să activeze ca procuror. ”Deși pentru început se poate dovedi dificil și frustrant, este esențial pentru un tânăr la început de drum să dobândească lecția răbdării și o modestie a pașilor mici, făcuți cu tenacitate, către un ideal ce urmează a fi șlefuit”, spune tânăra, azi auditor de justiție în cadrul INM
Schoenherr și Asociații SCA | Sebastian Guțiu, numit ca membru supleant al Curții Internaționale de Arbitraj ICC
România a depus o cerere de anulare a hotărârii Tribunalului ICSID prin care a fost obligată să plătească 42,2 mil. € plus dobânzi și cheltuieli unor companii dezvoltatoare de centrale fotovoltaice | Biroul din Paris al unei firme americane și avocații MPR Partners din București reprezintă România în acestă fază a arbitrajului, reclamanții merg cu King & Spalding (Houston și Paris)
CMS obține o hotărâre importantă pentru producătorii de energie electrică și gaze naturale din România. Horia Drăghici, Partener: Această soluție a instanței poate facilita procesul de negociere, în favoarea proprietarilor de proiecte energetice
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandra Pădurariu, Head of legal affairs and compliance | Samsung Electronics: “Viitorul este guvernat de adaptarea la schimbare și de pregătirea continuă în domeniul noilor tehnologii și al provocărilor generate de acestea. Sunt bucuroasă să pot contribui cu experiența mea ca și mentor la formarea și ghidarea unor tineri implicați în rezolvarea problemelor sociale prin utilizarea tehnologiei”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...